1-تکنیک  دعوت

هوشمندانه ترین راه برای حتمی مشتری، دعوت از مشتری برای است.

بطور مثال به مشتری بگویید: "تو که از این خوشت اومده چرا امتحانش نمیکنی؟"

مشتریان در هنگام معمولا از اینکه جنسی را بخرند،مطمن نیستند و به عبارتی شک دارند و تصویری از تجربیات های ناموفق قبلی شان هم بیاد می آورند.و در این حالت سردرگم شده و معمولا میگویند: نه نیاز ندارم،گیج شدم و

نده حرفه ای کسی است که هیچ ی را بدون دعوت از مشتری، ترک نمی کند.

 

2-تکنیک جایگزینی

هنگامی که مشتری گزینه های زیادی را پسندیده است و در انتخاب بهترین آن ها، مردد است شما با پرسیدن جمله " از کدوم محصول بیشتر خوشت اومده؟" ذهن مشتری را از حالت تشویش خارج کنید.

چرا که هرکدام از ما هنگامی که چند مورد مختلف داشته باشیم، دچار سردرگمی می شویم.

اگر مشتریان تنها یک گزینه برای انتخاب داشته باشند،ندگان حرفه ای محصولات جدید دیگر را هم معرفی می کنند و  سعی در بیشتر دارند.

اگر ار می گوید :

-گران است!

+تخفیف می دهم!

-پول به اندازه کافی ندارم!

+قسط بندی می کنیم.

 

3-تکنیک مراقبت

مشتری باید این احساس را داشته باشد که نده مانند یک مشاور خوب است و او را به درستی راهنمایی می کند.

ندگان حرفه ای در همه مراحل در کنار مشتری هستند و او را بدرستی راهنمایی می کنند.این حس برای مشتری بسیار خوشایند است .

مشتریان در هنگام حتی در آخرین مرحله هم دچار تردید هستند،نده حرفه ای با دادن با دادن اطمینان و اینکه مراقب همه چیز است، خیال مشتری را راحت می کند. در این هنگام نده گام بزرگی برای نهایی کردن برداشته است.

4-تکنیک ثانویه

یکی از تکنیک های موثر در بازاریابی، تکنیک ثانویه است.اگر مشتری شما ار ماشین است، بجای تمرکز بر روی ماشین،بر روی یک بحث ثانویه مثلا "رنگش چطوره؟ " یا "رنگ مورد علاقتون چی؟" تمرکز کنید. شما با این کار ماشین را به سمت نهایی شدن سوق می دهید.

 

5-تکنیک اجازه

همه ما دوست داریم که از ما اجازه گرفته شود پس بجای مجبور کردن افراد برای ،طوری با آن ها صحبت کنید که در شرایط قرار بگیرند مثلا بگویید :"اجازه میدین در انتخاب کمکتون کنم؟" او هم با تصمیم گیری و اینکه به شما بله یا خیر بگوید، به سوال شما پاسخ می دهد.


atamlm.ir مشتری ,تکنیک ,حرفه ,ثانویه ,داشته ,اینکه ,برای ,تکنیک ثانویه ,هنگام منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دردانـــــی ٹیکـــــی مرجع تخصصی برنامه نویسی و سئو سایت رسمی سید علیرضا سیدزاده دلی لر چکامه لگیت دانلود - مرجع دانلود نرم افزار های رایگان و مجانی کلبه عشق فارسی دانلود خرید لپ تاپ