در این مقاله تصمیم داریم شما را با تعدادی از شرکت های برتر بازاریابی شبکه ای دنیا آشنا کنیم.شرکت هایی که از طریق ام ال ام مارکتینگ توانسته اند نه تنها در کشور خودشان بلکه در دنیا مطرح شوند و به درآمد هایی بسیار بالایی دست یابند و با تعداد زیادی از افراد همکار شوند و اشتغال زایی کنند.

اولین و بزرگترین شرکت در زمینه نتورک مارکتینگ شرکت Amway می باشد که قطعا نام آن را شنیده اید.شرکت Amway در سال 1959 در کشور آمریکا تاسیس گردید و فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت توانسته محصولات خود را که شامل محصولات سلامتی، زیبایی و بهداشتی است به برساند.

درآمد این شرکت در سال 2017 ، 8.80 میلیارد دلار بود.

دومین شرکت بزرگ دنیا در زمینه بازاریابی شبکه ای شرکت Avon است.این شرکت در سال 1886 در کشور آمریکا آغاز به کار کرد.شرکت اوان پروداکتس شرکت آمریکایی لوکس است که در زمینه تولید و توزیع طیف وسیعی از لوازم آرایشی، محصولات مراقبت های شخصی و زیبایی، عطر و پوشاک و اسباب بازی فعالیت می کند.

درآمد این شرکت در سال 2017 ، بالغ بر 5.70 میلیارد دلار بود.

شرکت بعدی Herbalife نام دارد. این شرکت فعالیت خود را در سال 1980 در کشور آمریکا آغاز کرد.شرکت هربالیف اینترنشنال یکشرکت بازاریابی چند ملیتی است که در زمینه توسعه بازار و های غذایی، کنترل وزن، تغذیه ورزشی و وسایل شخصی فعالیت می کند.این شرکت در حدود 7800 کارمند در سراسر دنیا دارد.

درآمد این شرکت در سال 2017 ، 4.50 میلیارد دلار بود.

چهارمین شرکت، شرکت Vorwerk  است.این شرکت در سال 1883 در کشور آلمان تاسیس شد.کسب و کار اصلی آن ها در زمینه توزیع مستقیم محصولات مختلفی نظیر لوازم خانگی مانند جارو برقی،لوازم آشپزخانه و لوازم آرایشی است.این شرکت بیش از 12هزار کارمند و بیش از 590 هزار نماینده دارد.

درآمد شرکت در سال 2017 ، 4.20 میلیار دلار بوده است.

شرکت Mary Kay پنجمین شرکت بازاریابی شبکه ای مطرح دنیاست که در سال 1963 در آلمان بنا نهاده شد.محصولات این شرکت شامل محصولات مراقبت از پوست و آرایشی و بهداشتی است.

درآمد این شرکت در سال 2017 بالغ بر 3.50 میلیارد دلار بود.

شرکت Infinitus از جمله شرکت های مطرح دنیا در زمینه ام ال ام می باشد. شرکت در سال 1992 در کشور چین تاسیس شد.

درآمد این شرکت در سال 2017  برابر 3.41 میلیارد دلار بود.

شرکت بعدی شرکت Quanjian است . این شرکت در سال 2006 در کشور چین آغاز به کار کرد.

و درآمد آن در سال 2017 ، 2.89 میلیار دلار بود.

بسیار شرکت دیگر نیز وجود دارد  که خود را بر این پایه بنا نهاده اند و از این طریق به سود و بالایی رسیده اند.

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.


atamlm.ir شرکت ,درآمد ,کشور ,دلار ,محصولات ,میلیارد ,میلیارد دلار ,کشور آمریکا ,بازاریابی شبکه ,میلیار دلار ,دارد درآمد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پی پال مرکز تخصصی تعمیرات سیم بکسل، زنجیر و جرثقیل حمل بار پاور بکسل دانلود کده حمایت از کالای ایرانی خدمات کامپیوتری خوبرو