مجوز هلدینگ بزرگ عطاکو در تاریخ 1397/02/01 صادر شد و شرکت پس از دریافت مجور فعالیت خود را بطور رسمی و قانونی دریافت کرد.

محصولات مورد نظر شرکت برای پس از تایید و نظارت مراجع قانونی، مواد غذایی خام هم چون همبرگرها، فلافل ها، جوجه کباب، کباب لقمه و تعداد دیگری از محصولات هستند که همه محصولات بصورت تازه و با تاریخ در قالب پکیج هایی عرضه می شوند. پکیج ها دارای ضریب های مختلف و درصد تخفیف های مختلفی هستند.

اصلی ترین بخش هر شرکت بازاریابی شبکه ای، طرح درآمدی شرکت می باشد که شما می توانید طرح درآمدی شرکت بازاریابی شبکه ای عطاکو را در قسمت طرح درآمدی سایت مطالعه بفرمایید. انواع پاداش های درنظر گرفته شده برای بازاریابان شامل پاداش معرفان، پاداش چند سطحی، پاداش نسلی، پاداش حجمی، پاداش مشارکت راهبری و پاداش سفیران می باشد.

در زیر به توضیح هر کدام به اختصار می پردازیم:

لازم به ذکر است که در دریافت برخی پورسانت ها رتبه افراد نیز مهم است.

پاداش چند سطحی در اولین رتبه خود 5% در یک سطح ودر بالاترین میزان پرداخت 35% در هفت سطح را شامل می شود.

پاداش نسلی برای کسب درآمد از لایه های عمیق تر و حجم سازمانی درنظر گرفته شده است.در این قسمت، هر توزیع کننده ای که به رتبه سازمانی مدیر یاقوت کبود دست پیدا کند یک نسل را تشکیل می دهد و شامل دریافت این پورسانت می شود که بازاریاب از نسل اول خود 3% پورسانت دریافت کرده و تا رتبه سازمانی راهبر الماس سیاه ادامه دارد که بازاریابی که به این رتبه برسد تا هفت نسل از زیرمجموعه های خود و مجموعه تا 21% پورسانت دریافت می کند.

هر توزیع کننده بعد از رسیدن به رتبه سازمانی برنز و بالاتر شرایط دریافت پاداش حجمی را داراست. این پاداش شامل درصد مشخصی از مجموع امتیازات گروهی می باشد.

بازاریابانی که به رتبه سازمانی راهبر الماس تا راهبر الماس سیاه می رسند از پاداش مشارکت راهبری بهرمند می شوند. این افراد می توانند در 5% مجموع امتیازات فروخته شده شرکت در یک ماه سهیم باشند.

باشگاه سفیران مخصوص افرادی است که به رتبه الماس سیاه دست یابند. در این قسمت بازاریابی که بتواند 3بار به رتبه الماس سیاه برسد و حداقل یکبار هم حجم مجموعه وی بیش از 5000000 امتیاز باشد یکبار پاداشی بالغ بر 100000000 تومان دریافت می کند که به وی سفیر یک ستاره گفته می شود. حال فردی که 6بار به رده الماس سیاه برسد و حداقل یکبار حجم مجموعه ای بیش از 10000000 امتیار برسد یکبار پاداشی به مبلغ 200000000 تومان دریافت می شود.سفیر سه ستاره راهبری است که بتواند 9بار به رده الماس سیاه برسد و حداقل حجم مجموعه ای بیش از 25000000 امتیاز باشد یکبار پاداشی به مبلغ 500000000 تومان دریافت می کند و درآخر سفیر خورشید راهبری است که 12 مرتبه به رده الماس سیاه کسب کند و حداقل یکبار حجم مجموعه ای 50000000 امتیاز را کسب کند، یکبار پاداشی به مبلغ 1000000000 تومان دریافت می کند.

هلدینگ بزرگ عطاکو توانسته در مدت کمتر از یک سال به های بالا و به تعداد بازاریاب زیاد دست پیدا کند و با همراهی بازاریابان خود تیمی قدرتمند ایجاد کند.

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.


atamlm.ir دریافت ,پاداش ,رتبه ,الماس ,سیاه ,برسد ,الماس سیاه ,یکبار پاداشی ,رتبه سازمانی ,تومان دریافت ,راهبر الماس ,باشد یکبار پاداشی ,سازمانی راهبر الما منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سینمای کمدی, رنگی یا سیاه و سفید؟ انیمه گاست | ANIME GOST گفته بودی بلدی حال مرا خوب کنی فرهاد اکبر حسابداران خبره آذربایجان